Jag ska inte länger vara denna nörden!!!

Och jag måste ba säga...

FAAAAN
, de 3 senate dagarna har jag inte varit inne (eller bryt mig om) MSN, och jag har ba varit inne lite gran på BDB, och det har varit helt underbart :D men sen idag (nyss) tänkte jag att jag skulle gå in, men så fort jag blev in loggad på MSN blev det tungt över bröstet, och jag började tänkta... Fundera...

fan, varför skulle jag göra det, det var ju varit jätte bra utan ALLT, jag har mått skit bra, lix... men nu...

men asså jag vet inte vad det är som gör det, det har ju lixsom inte händ nåt... men det är nog det som är problemet, när jag är inne på BDB och MSN så förstår jag hur ensam jag är, och även om jag blir glad för andra (det blir jag facktist) men så kännare jag att det är ensamt här, bara jag och min dator. jag vill ba gråta nu.. bläääääääääääääää

åååååååhh jag måste sluta bete mig så här det är inte braaaaa. Jag tänker dissa MSN ett tag nu. ba så ni vet. men jag finns på mobilen, SMS:a om du vill nåt. jag känner att jag måste få lite mer IRL!!. 

så om du vill va, tveka inte, ring mig :D  

puss på di <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0