Jobb + Caj

Denna dag var det bara en halv dags arbete för kl 12.44 kom CAJ :D

Och för er som undrar vad det är jag jobbar med så är det på Gunnebo (SafePay) jag jobbar, och om ni går in på ICA nära (John Bauer) i smedjan och betalar med en sedle i kassen, och sendan följer sedlen (men blicken) så märker du att kasörskan/kassören matar in sedelen i men masikn, och det är just det jag gör på Gunnebo, jag matar in seldar och testar alltså makinen som kallas en NR (och även kassetten och SCL:en) :P och sedan när NR:en är full trcker jag på en knapp på daton så att sedlarna åker ner i en kasset, och när det är ett visst antal sedlar där dar jag ut kassetten och stoppar in den i en SCL som stopar in den i en säkerhets väska och när den är fylld med sedlar tar Jag ut väskan (men i affärerna är det securitas som kommer och hämtar den),  och tar utsedlarna och jag börjar om igen.... 

Det är så det går till på gunnebooooo :P
och så fikar man mycket occåååå XD typ massor
men jag klagare inte.

men som sagt jobbade jag ju ba till lunchen för att Caj kom :D vi skulle redigera film, men det har det inte blivit så mycket av, vi har typ spelat The sims (vi gjorde famlijen CULLENS XD ), kollat på Harry Potter extramatrial och nu sitter vi vid varsin darot och lyssanr på musik :D heheh

ne nu ska jag tillbaka till nördandet puss på er <3

your C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0