Jobba idag

Jag var och jobbade idag, och det var helt ok, och dagen gick väldigt snabbt.

Men det är ju inte värdens roligaste jobba att sitta och matta in pengar i en NR. men man får ju pengar får det :D Tillräkligt för att man ska årka gå upp på morrgonen, och det var helt ok med Julia occå hon var jätte snäll :D vi satt och snacka lite granna, men vi kunde occå vara ganska tysta ett långt tag men det var ju liksom inte pinsamt. Jag trivdes i henne sälskap ändå.

men imorron blir det Matilda H, man får ju hoppas att det blir något gjort... hahahh XD

men puss på er, nu ska jag forstätta läsa OM JAG KUNDE DRÖMMAAAAAAAAAAAA!!!

<3 /C


Kommentarer
Postat av: emmmmmmakusin

hah, jag jobbade också för första gången på en väldigt lång tid idag, dock hade jag det inte så skönt att jag fick veta dagen innan (som vanligt).

Mindre kul att vakna bara några timmar efter att man somnat av att det ringer, och ens chef ber en komma dit om en timme! :( :( :(

2009-02-17 @ 19:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0