Melodifestivalen och MACKEN

Kollade ju på melodifestivalen, det måste man ju gör, men för varje år som går blir jag mindre och mindre entusiastusk. jag tycker det nya sättet med dueller och skit i röstningen är ba SKIT!! ett idiotiskt sätt för SVT att få in mer pengar, jag gillar det inte, edt får ju mig ba att rösta mindre, jag tycker att det är ok med 2 röstningar, så långt kan jag faktist sträka mig, men det är sättet är ju ba skit!!

jag röstade en gång på melodi nr 02 i första omgången sen röstade jag inge mer, men min söta men småt naiva mor rösta flera gånger, jag har inte lyckats att uppfostra henne xD HAHHAH men det e ju tur att det är hon som betalar XD heheh

men jag tycker att det var bra att Måns och det där rockbandet (va hete de??) kom vidare :D 
och jag måste ba säga att Amy D INTE såg ut att gå i Ettan på GYMNASIET, mer som i sexan typ... skäms på dig Amy, heheh jag tycker att hon kunde ha klätt sig lite mer vuxet ÄNDÅÅÅÅÅ..

NE tack jag veta MACKEN, Roy och Rogers Asså xD
vi kollade på den efter melodifestivalen. MYCKET bättre, och jag kan ju den typ utantill och alla låtar occå, för jag har ju lix vuxitupp med dem :D mina stora idoler <3 älska galenskaparna och aftershave. DET är kvalitets tv!! heheh

Hej då macken, vi ses i mo'N <3

Ring maj sen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0