Katt eller Hund?

Dagens tanke...

jag skulle järna vilja ha en hund eller katt när jag blir stor, nån man gasa och ta hand om.

och jag har alltid tänkte när jag var mindre att jag ville nog ha en katt för att jag har varit rätt för hundar... men nu på senare dagar har jag lärt mig att tycka om hundar och när jag är med en hund så känner jag att jag occå vill ha. 

men nu har jag kommit på att om jag ska skaffa en hund så måste man ju upfostara dem, det fins ju jätte många program om hur man gör det, och det känns jätte jobbit xD
och jag kommer säkerat att misslyckas....

men omn man skaffar en katt, då behörverman inte upfostra den... för den gör ändå som den vill typ xD <3 och det gillare jag....
okej man kanske måste upfostar den lite som när "katt-resturangen" är öppen, attt man inte kissar i sängen och att inte tiga vid matrbordet. 

och jag vet ju typ hur man uppfostrar katter, eftersom att jag har en katt som är uppfostrad (okej vi har väl inte lyckats med att han inte ska tiga... men annars e han OK).

och jag kanske är en mer katt människa, men hundar är ju occå NICE :D  ja just det när jag var liten hade jag planer på att skaffa en gammal blindhund (asså en sån som hjälper bilnda, inte sån som ÄR blind). XD men jag vet inte vart man kan få tag på sånna...
 
 ja vi får väl se vad framtiden har att ge mig... HAHAHH.

puss på er <3
min kisse
min kissekatt simba <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

"jag skulle järna vilja ha en hund eller katt när jag blir stor, nån man GASA och ta hand om." haha du är bäst

2009-03-17 @ 18:14:59
Postat av: kusin

/från emma



och förövrigt: välj båda! :) :)

2009-03-17 @ 18:16:04
Postat av: cassie

jag vill ha en hund ;) men den drömmen slås inte in .. iaf inte under mina första 18 år i livet.. HEHE.. sen köper jag en .. såklart !



besök gärna min blogg och lägg till på bloglovin om du gillar den !

KRAM PÅ DEJ SÖTIS !

2009-03-17 @ 18:18:40
URL: http://casshi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0