Nej.

Sköööööööööööööööla...

jag har inte lust med nåt :(

och vi har fått tillbacka våra (jävla) bestämda platser :(
asså jag sitter kvar på samma plasts men de andra som satt vid vårat bord förut, var ju tvungna att flytta... i miss them...

HAHAH ne men asså, ja orkar inte bryyyyy mig.

nu ska vi snart ha datorkunskap... jag får ba ångest när jag tänker på det :/ typ saker jag itne har gjort!! måste göra!! annars stugaaa!!

eller nåt.

idag är det elevråd kl 14 så jag missar jumpan som börjar kl 13.30 :/ men det kanske inte gör så mycket för de ska ha afropwerdanse :P iorka lix...  men på elevrådet ska vi ha val, styrelseval. jag har nominerat mig till kassör eller ledamot, vi får se va det blir :S

ne nu så har stefany kommit, och hon ska ge tillbaka exel-provet!!!!!!!
vi får se hur det gick xD jag återkommer

Kommentarer
Postat av: Mathilda

UPPDATERA! :D

2009-03-31 @ 11:10:56
URL: http://mathildaabrannman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0