4/3

sitter och kollar på Charlis Angels, :P asså det e ju bra xD men de är ju inte lite fajntiga heheh
men bra och kul.

jag tänkte göra datorkunskaps-brochyren... men jag vet inte vad som ska vara med och så har massor av det jag skrivit föörsvunigt :( skit och jag har ju datorkunskap i morron... så jag vet inte vad jag ska göra.

Det var varit en sådär dag idag, varit lite ledsen. Det var ok i skolan  på förmiddagen eftersom att vi hade en kram-dag men på eftermiddagen hade vi matte prov och jag förvirade mig lite i alla decimaler :/ Och sen när jag kom hem kände jag mig helt nere. Och vid 5 hade jag sång, men jag kännde mig inte riktigt på humör, men det gick bra ändå, jag pratade lite med Therese och hon peppade mig lite <3

jag är skit trött!! jag måste värkligen sova, men jag vill läsa lite occå... jag har kommit till: Edward är på väg till itlien och Alice och Bella förjer efter för att stopa honom...'
när jag fick reda på att han var påväg dit fick jag panik, och började gråtta hysteriskt xD och nu vill jag läsa fast ändå inte, efter som att det är så jobbig bit i boken just nu TYCKER JAG!

åå jag måste värkligen ducha occå....
ska nog göra det nu

puss på er <3
 
Depp
Bilden gestaltar mina käsnlor på eftermiddagen typ... Dimmigt. (Tagen 7/2-09)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0