NICE HELG



jag sitter här i skolan igen efter en väldigt lång helg. Det har varit riktigt nice, har varit hemma själv för att mamma och thomas har varit i husvagen. Men jag har inte varit helt själv, för i torsdags sov gulli jasse och wingan över. Det var jätte kul :D vi typ grilla, sjöng singstar, spela spel, dansade och bakade skons. eller ja se Sov inte över, de va bara hemma hos mig, för vi gick alldrig och la oss. de gick hem typ vid 7, och jag typ somnade inte förrns typ halv nio.

sen på fredagen var jag vara hemma och vilade. Och städade. Sen på lördag var jag med gulli och wingan, vi käkade upp resterna och lekte leken "jag har aldrig.." :D det var super kul, och de gock inte hem förns 3 XD
sen på söndagen skulle vi gå och käka på Thai men det var typ inte öppet. så vi käkade pizza. och sen ba softade vi.

vid kl 6 kom mamma och thomas hem igen...

och i morrse var jag hos tandläkaren, jag hade 1 hål och ska tillbaka om en månad.
men nu sitter jag i skolan och håller på med Min portfolio.
Jag orkar inte mer. den får duga typ. Jag tror att man kommer komma i håg mig i alla fall. genom dem asså.

BAJS på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0