Cesar som stadsminister

Hej
Sitter i soffan i skolan, har min dongel XD Jag är trööööööött, och i morron har vi matte prov... man kan ha matte stuga, men jag orkar inte XD
Jag somnade i soffan innan frukost, och i bilen till tåget, på tåget, och nu hör jag lust att sova... men orkar inte XD hahahahah
Idag ska vi börja med projekt, media sakimoj, lärarna sa i fredags att vi skulle börjat i måndags, men så blev det inte. så vi ska tydligen börja i dag. helaaaaa dagen....
Nu har vi bestämt att jag ska bli statsminister, och ändra på en lag så att Anton kan mörda en person, så det kommer vara tomte-partiet som är det största partiet i sverige, innan lunch. Med mig i spetsen. jag ska halka mig in och fixa det XD
mohahahahhahahah ^^
hihihihihihihihihiköklökghjklölkjyuhtrtyuhjikhgtfghjkjh
jag ska inte sjunga idag :( sadface jag vill...
får sova istället, och styra sverige.
Jag var typ ordförande, sekriterare och kassör igår på elevrådet, men det kom bara 5 stycken, så det var väldigt lungt. men vi höll på i typ en timme i alla fall känndes det som XD
ne nu orkar jag verkligen inte skriva meeeeeeeeeeeeer XD god morgon på er alla. puss puss grisar...
jag

Cicasa

Kommentarer
Postat av: Mathilda

då kan du ju gå på antivåldskampanjmötet, du vet ;D

2009-10-07 @ 13:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0