Min Fredag...

HEj Hej :D
läger allihoppa??
Själv mår jag typ bra, förskyld som fan, men jag lever XD hosta och min nästa rinner...
Nu är det idol på tv :D man får snart veta ven som rycker... jag tycker hon som var sist, camila eller va hon nu hette...
Loved Calle, Jon, Tova och Mariette... det är många bra XD så det kommer bli en bra sessong.. :D
Har varit i skolan i dag, mediaproduktion och rörlig bild, som började lite knakigt, men blev bättre på slutet... vill inte snaka skit här...
på mediaproduktionen höll vi...
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHN camila gick vidare :(
åååååhhh jon gick inte vidare :( BAJS
happ... ja i alla fall på mediaproduktionen höllrt vi på med våra bokomslag, och jag är klar med alla :D men har upslager kvar typ:/
Efter skolan åkte jag till tunapark där jag mötte mamma, och vi shoppade loss XD
Köpte:
en tröja och skärp
2 par skor
en klocka
leggings
och en bh
Asså vi var inne på triumf, för jag ville ha en riktigt bra bh, så vi fråga efter hjälp, experditen mätte mig och sa att jag skulle ha 75 E eller D!! jag ba WOOOT?? :O
Så nu har jag lixom 75 E! XD hahahah så himla sjuka storlekar på bh:ar asså XD
imorron blir det norrköping och 30 års fest. lite pirrigt asså... hur många är det som jag känner där?? skulle gissa på 3: mamma thomas och jonas XD
men jag hoppas det blir bra :P min mamma är ändå nice att hänga med XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0