dagen efter dagen före

hellooo
japp igår var det ju 30 års fets i norrköping, för jonas min plast brorsha :P
Det var kul :D lite segt i början, men sen gick tiden sjukt snabbt. Jag var typ näst yngst  där XD men det verkar som om Jonas har ett roligt men crazy kompisgäng...
asså det var inte så många som jag kände där, det var mama thomas jonas marlene och emelie. och så lärde jag känna rikard lite mera :D det var kul.
och så snakade man ju med jonas kompisar förstås. XD och jag var inte nyckter när vi åkte där ifrån, (vid typ halv ett var det nog)
Ja det var en rolig kväll, :D och jag käkade en mycket god frukost på hotel centrik i morrse occå :D
och så har jag bakat bullar idag :D mumssss
ne nu orkar jag inte skriva mer, skola i morron :( men det är DRAMA :D <3
jonas 30
Kortet jag gjorde till honom :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0