Mys

Helloooooo :P
fortfarande förskyld... men jag lever :D
Har typ inge gjort ett skit idag, Bara typ stadat lite efter igår... Det var inte så stökigt, vi är duktiga tjejor vi XD.
Det var i alla fett mys och kul igår :D vi träffades vid sju typ (ganska sent ändå XD) gick och köpte mat, pommes, kött och beanäsås (stava kan jag fortfarande inte XD) det var fett gott
vid nio hade vi typ käkat klart :P då var det film och chips dax. vi började kolla på Men som hatar kvinnor, men det blev lite långtråkigt så vi spelade sanning och konka (utan konka) istället XD HAHAHAHHA
vid ett så var de tvugna att gå men så jag följde dem, och det var iskallt ute XD
Idag ska jag mamma och thomas gå och kolla på flickan som lekte med elden. :P innan det så Kommer min moster hennes man och min kusin Lina hit och äter :P
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0