Sjuk och Goonies

Hej :D
är hemma från skolan igen, fortfarande sjuk.
Jag vaknade vid 7 som jag brukar, käkade frukost, kände mig inte på top precis, när jag skulle gå ner och fixa mig bärjade jag må jätte illa och ha ont i huvudet. så jag gick och la mig igen. sov till 12... Det var skönt, mår inte illa längre, i morron blir det i allafall skolan. orkar inte vara hemma längre!!!
Just nu sitter jag och lyssnar på det SJUKT bra Bandet GOONIES :P HAHAHAH fett bra
http://www.myspace.com/mygoonies
NE nu orkar ijag inte skriva mer!!! ska kolla på film tror jag :P
Har lust att göra muffins... men jag tror inte att jag orkar, och har nog inte ingredienserna :(
jaja God natt XD

Kommentarer
Postat av: Josefine

asso vårat egna kompisgäng! <3

2009-09-21 @ 13:44:40
URL: http://nylanderj.devote.se
Postat av: HALLÅ

JAG ÄR OCKSÅ SJUK MEN SVARA PÅ SMS VÄNNEN!

JAG VILL GÖRA FILM OCH PÅ LÖRDAG ÄR VI FRISKA OK! VI SKA ÅKA TILL HUVUDSTADEN OCH SEN SKA VI GÖRA FILM!

2009-09-21 @ 14:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0