Verkligheten!!!

Hej. jaha  nu sitter man i skolan igen. tillbaka till verkligheten... >.<
men har fått min dator nu och den fungerar ^^ vi håller på att planerar årets STORA projekt.
Som jag ska sammarbeta med josefine på. Hoppas det kommer bli FETT BRA! Det KOMMER bli fett bra XD
vill inte riktigt avslöja vad det är. XD

Just nu i skolan är det mycket nyss och mysket som har ändrats typ. Vi har byt våning, så nu är vi på samma våning som rekton och danne (vilket är jävligt bra att ha danne nära...) men det är ändå konstigt...
och så har vi ju fått nya scheman (no shit sherlock.... XD) men jag slutar 12 varje dag förutom måndag ^^ vilket är sjukt nice. har ju haft heldagar i 2 år. varje dag. Var hemmifrån mellan 7 till 17. 10 timmar.
men nu blir det bara på måndagar hel dag ^^ wohoo

borde inte sitta och leta praktik plats istället för att BLOGGA XD men nej. har en liten ide på vart men vill inte avslöja det häller XD 
har kommit på hur jag vill tatuera mig. CMYK rutor på handleden och awsome i nacken!!! ^^ 
Fett coolt XD 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0