hmm... dag

Shoo
det var ett tag sen jag vet... (sorry thilda XD) <333
idag har varit en... en dag...
typ bajs men ändå ok dag... XD
tänkte åka och hälsa på paso... men hans syster var sjuk...
men jag han sätta mig på tåget innan jag fick smset...  men som tur var han jag gå av ocå... men påvägen tillbaka till bilen ramlade jag i trappan -.- tappa daton och landa på knäna... där jag redan har blåmärken från helgen... blev typ SKITSUR DÅ!!! >.<
åkte hem till mamma, och sov typ. och åkte till eskilstuan vid 13 istället... för jag skulle till Sara (min lärare) och få hjälp med religionen... det gick faktiskt bra ^^ och jobbade till och med på tåget hem ^^
när jag kom hem så somnade jag såklart i sofan... så jag kan inte sova nu XD
men men... jag är ändå ledig imorgon ^^
vi skulle vara i studion med wiktor... men det är mellan 5 och 7 eller nåt, och jag ska repa mellan 4 och 6 så jag missar det >.<
men såklart fixar josefine det <3 hehe
ja och jossan
minttu och pucko <3 jag och jossan ^^

Kommentarer
Postat av: Josefine

haha asso... SUBBA! ;)

2010-12-16 @ 00:46:04
URL: http://nylanderj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0