Ne det är ingen vanlig dag för...

...its my birthday!!! yeah yeah!!
jaha då var man altså 19 år...
Jag har lyckats överleva i 19 år, nästan 2 desenier. är det så mycket att hurra för?? XD det är ju bara nästan XD
Ne men det var varit en bra dag. kanske inte bättre än andra dagar men ändå en bra dag XD.
jag har faktist mest spenderat dagen med att sitta och leka med min nya mobil som jag fått i föddelsedags present av min Kära mamma och lossaspappa ^^
En Samsung galaxy 5 :D först var jag lite skeptisk till den XD fatta inte hur den fungerade... men nu har både mobilen och jag anpassat oss efter varandra ^^
Sen har jag även fått en Coca-Cola-telefon av Emma ^^ halsband av ella och gulli, och ett presentkort på 300 på HM av min moster :D
och så klart bjöd vi på tårta idag ocå :D

Den var SJUKT GOD!!! marängbotten med choklad och banangrädde, med bär på toppen ^^
och det bästa är att det finns kvar till mit till furkost imorgon :D
åhh jag länktar XD
puss på er
DFTBA<3
PS just det! Tack för att fina Gratulationer på facebook <3

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Uppdatera dååå! Jag har tråkigt och saknar dig! :(

2010-12-14 @ 22:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0