We all love to Party

Som vanligt är dagen efter dagen före sämst!!
Jag, Josefine, Anton och Sandra var ute på krogen igår^^ och typ firade mig XD
och det var fett kul :D vi hade förfest hos Josefine innan (på josefines blogg hittar du mycket finna blider).
Sen drog vi till Nybron. :D och shackade loss. (och här finns en fin blid på mig och josefine)
Innan 2 eller nåt så drog de andra, och jag hängde med en kille som bjöd på en kebabtalrik. Jag käkade typ en fjärdedel, sen tog jag colan och sprang därifrån XD
"hejdå tack för maten... ha en trevlig natt" eller nåt XD
jag gick tillbaka till harrys och ringde en taxi... och efter lite panik, tårar och telefonkö lyckades jag äntligen ringa rätt... men det skulle ta 20 min för den att komma...
där stod jag helt själv, utanför teatern mitt i natten och kylan...
för att inte få panik igen ringde jag Paso och störde honom XD
TACK för att du orkade snacka med mig <3
När jag äntligen kom hem till lina min kusin, som jag sov över hos, somnade jag nästan direkt... och så klart glömde jag att dricka massor vatten...
sååååå jag är SJUKT bakis idag!!
FY!!! mår illa men kan eller vill inte kräkas... det är nästan som en Emmaboda-bakfylla XD kanske till och med värre... XD
ne nu tror jag att jag ska kolla på någonfilm eller nåt. och vila upp mig inför imrogn... då jag blir GAMMAL!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0