snökaos >.<

shooo Emma fick mig att komma ihåg att jag ska typ blogga XD
TACK EMMA<3
IDag har jag typ gjort abslout ingenting... bara suttit inne i mitt rum och nördat. jag började dagen med att kolla igen alla bloggar jag följer... tog ganska lång tid för jag har inte kollat på typ en vecka... tyyyyp... ååh nej, jag kom nyss på att jag glömt att kolla Hopgossip :O Skandal!!! XD
Sen när alla bloggar var fördiga så startade jag The sims 3. som jag innstallerade på min dator igår... inte bra XD tiden går så himla snabt när man spelar... och vips var det kväll typ..
men under dagen, när jag mästa bara sutit i mitt rum och möglat har jag lyckats få tini chicken desice (jag kan inte stava...) om du inte vet vad det är (det är nog inte många som vet... förutom caj... och hon läser inte änns min blogg XD) men det är FÖRSKYLDNING på nerdfighter-språk typ... XD
det är bajs!!!
ja just det jag skulle ju ha åkt till uppsla idag... men så blev det inte... på grund av snökaos och annatkaos... :( men vi skulle i alla fall ha åkt till sthlm... men det blir inte så häller... för att jag är sjuk, och för snökaoset... men jag ska försöka ta mig till eskilstuna i alla fall.. och kolla på doktor who med caj :D hihi om tågen vill det....
vi får väll se.
just nu sitter jag och chattar på msn... och redigerar lite bilder:P här är en från i fredags
shhhhh...
Och min lilla propaganda bild... som var själva skälet till att vi fota XD:
en svensk häller käften

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0