wella

HEEEEJ XD
jag har äntligen lyckats logga in på Blogg.se XD
ne man jag har tänkt på det mycket, att jag MÅSTE blogga... men har inte kommit till skott. jag kunde inte göra det i måndags och tisdags i skolan för min dator var hos danne, men han fixade den så jag fick tillbaka den innan vi skulle till jumpan... så jag han inte... sen så hade jag tänkt att blogga på kvällen... men hann inte då heller XD
och så trode jag att det inte gick att blogg från skolan... men tydligen gjort det XD
men nu bloggar jag XD det var egentlige inte meningen... jag ville egentligen gå in på en anna sida, men jag "råkade" skriva blogg.se och det fungerade. XD
My friend Wing yi, skickade i tisdags väg ett litet brev till skattevärket och folkbokföringen med en ansökan om att lägga till ett namn och byta tilltals namn, till *trumvirvel* Ella!!! så nu heter Wing: Ella!!! det känns konstigt. hon heler ju wing XD men men jag får lära mig men det kommer säkert bli Wella iställetXD Och det roligaste med allt är att hon har namnsdag idag... men säg inget till henne... hon vet inte, men vi ska överaska henne XD shhhh
Och jag och caj har bästämt att vi ska börja Vlogga nu i helgen, kanske till och med redan idag :P om vi hinner asså :P  vi ska vlogga på englska, ett för att vi båda har sjukt lust med det och två för att det hjälper våra englskabetyg :P
egentligen skulle inte jag sitta här och blogga... jag borde skriva ethos logos pathos nachos tacos och köttfärshsås. :/ men ORKAAAAAAAAAAAAAAAA
bajs bajs på er
DFTBA<3

Kommentarer
Postat av: malin

köttfärsgratäng vare ju FÖRFAN!11111111

2010-02-19 @ 10:49:08
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0