>_<

shooo... egentligen orkar jag inte blogga just nu... ~.~ men jag gör det i alla faaaaaaaaaall
jag är en lite rebell. >.< mot mig själv XD

har precis kollat min mail... hade fått ett mail om att det var valbarkurs-mässa i skolan nästa vecka fredag... spännande men läskigt... jag får ångest, tänk om jag väljer fel... jag vet ju inte änns villken skila jag vill gå bå sen, men jag vet i alla fall att jag ska plugga vidare. men tänk om jag inte väljer de rätta eller tillräkligt för att komma in där jag vill :S  eller om jag väljer för mycket och DÖR av att jag går in i väggen!!!!!!!!!!

>.<

 

ne nu måste jag tillbaka till arbetet, jag sitter och skriver in komentarer från deltagarentäker, till en sammanfattning... typ vet inte riktigt om ni förstår MEN WHAT EVER!!!

DFTBA<3


Kommentarer
Postat av: mathilda

det är bra att va rebell! :D HIHIHIHIHIHIHI JAG ÄR MÄTTTTTTT:(

2010-01-21 @ 13:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0