är jag klar??

Shooo :P
Har nyss käkat ett granat äpple :P mycket egendomlig men god frukt. :P
japp då har man varit på Talaris i två dagar... och jag känner mig lite klar faktist XD ne men jag har gjort en design, eller layout men ska göra några fler, så det blir riktigt bra ^^
En liten förhansd titt på mitt första förslag :P
Lite så här kontrast mellan storstad och natur...
För företaget ligger mittute i ingenstans, men produkterna de gör hamnar i sortstaden.
TYP
XD
men nu måste jag bara komma på lite fler desiger...
men skriv gärna en komentar om vad du tycker och kom med kritik!!!
JAG SAKNAR CAJ OCH DRUW!!! JAG HAR INTE FÅTT NÅGON KRITIK ALLS... X) GE MIG!!!
XD
Ne nu ska jag kolla på kissies blogg :P och kanske amir om jag orkar.
DFTBA<3

Kommentarer
Postat av: mathilda

SJUKT SNYGGT!

men jag tänkte på en sak... om det ska stå text på högra sidan kanske det är bäst om du flyttar ner löven lite så att dom inte är ivägen :p eller det kanske inte ska va full opacitet(?) på? hhaaha(:

PUSS

2010-01-27 @ 09:13:40
Postat av: DRUTTFACE

Pluttis, hahah vet att du älskar vår kritik! hmm få se nu... jag älskar kontrasten mellan natur och storstad, men jag ogillar färgen på staden... eller kanske det är bilden som gör sig orättvis? ljusblått eller nått skulle kanske passa? BAMSEKRAMAR <3

2010-01-27 @ 09:24:29
URL: http://druuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0