God (Fre)dag

Hej hej så var det äntligen FREDAG (igen) :D
Just nu sitter jag på mammas plats på jobbet och har precis redigerat klart några bilder på folk som jobbar här. jag har nämligen tagit bilder till månadens profil som kommer synnas på flenskomuns intranät.
Men jag har varit tvungen att fota med en liten (idiot) kompaktkamerna... som inte vill mig väl!! för MIN kamera är död :( så jag vill hem och återuppleva den...

bildvdfvdfnågra av bilderna jag tog

jag fick reda på i veckan att vi var tvungna att skirva logg under våra APU veckor... men det har jag ju inte gjort... Eller?? jag fungerar på att skicka en länk hit... för jag har ju B-loggat...

och då får jag ju TVÅ lärare :D
wihoo

Så då kan jag ju passa på att Hälsa till mina söt lärare: HEJ!

Ne nu ska jag nog... fortsäta jobba. ska typ lägga in lite pappaer i det arkivet jag fixade de första dagarna jag var här

DFTBA<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0