Min dator har säkert svinis...

Hej hej
imorrgon ska jag till talaris, men jag är en anning nervös... pågrund av att min dator har typ (jag vet inte och den vet inte heller... )en trojan eller virus... inte kul... men dom på talaris måste typ söka egenom hela datorn (och kanske göra något med den, som jag inte vet om jag får...) innan jag får kopla in den hos dem... och hela den här proseduren och allt runt om kring är SKARRY... känns lite som 1984 och komunistsammhälle XD efter som att det är ett stort företag, väldigt mycket "store bror ser vad du gööör"
Jag är nervös... typ men jag är trött och orolig för min dator som är sjuk.... Men den hittar inte viruset, fast ändå gör den det... och det händer konstiga saker med den... men inte "normala" virus saker typ XD hahahh... ne men det har inte kommit något nytt "program" upp... eller några porrsidor eller något... besviken (hahah *SKOJA!!* ) ochnär jag scannar efter virus hittar den inte... men förut kom det upp rutor som sa att jag hade något skit i datorn... men inte nu... men jag har hittat skit... men daton säger inget om det när jag scanar... TYP...
jag är förvirrad, trött och orolig för mycket... ska nog sova... men ville bara få ut och trasla ut allt i min hjärn... det kanske funkade att blogga ^^,
ne nu ska jag gå och läsa Vampyrens märke (marked)
God natt <3
DFTBA!
Så sjukt braaaaaaaaa
Just det, var och kollade på Avatar idag :D
i katrineholm på 3D ^^ det var fett coolt, jag ba satt och "wow"ade hela tiden XD
var och kollade med Emma Gulli och Wingan ^_^
den var den tredje gången jag såg den :D
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0