Ny blogg: Cesars.blogg.se

Sitter och kollar på Sweeney Todd, Den är sååååååååå bra :P men jag måste ju skriva min lila blogg och sen SOVAAA :D gud va underbart.
Tack för den kritiken jag fick igår :D jag ska tänka på det <3
men jag har gjort en till layout idag... som jag är typ sjukt mycket mer nöjd med här är den:
två talarunt
Kanske lite med passande på grund av målgruppen, lute mer stilren :P
Detta är alltså vad jag gjort idag. + en framsida och tomma mallar till den här layouten typ...
jag blev typ klar vid 1-2 och sedan gjorde jag inte mycket alls XD
kännde att jag ba kunde få ut en design om dagen... så jag redigerade lite bilder :P några kanske kommer upp på min andra blogg...
JA just det jag har fixat en annan blogg där mina foton kommer :P (härma thilda ^-^) men vi får se om det kommer upp några fler... en bild är i alla fall där :P hahah
Den heter Cesars.blogg.se
Ne nu måste jag sova DFTBA<3
P.s jag vill fortfarande ha kritik puss<3

Kommentarer
Postat av: mathilda

hahha härmapaaaa :D fast din är iaf inte hemlig ;D

2010-01-28 @ 09:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0