livets alla val...

Halloooo :P
ja så har ännu en dag på Talaris gått. och jag har överlevt XD
har inte hännt så mycket idag... på förmiddagen hade vi "redakions-mötte" typ... och jag visade upp nina iderer :P jag hann facktist göra en till layout innan mötet, så jag hade typ 3 1/2 förslag, XD
men trejan han jag inte riktigt klart med och jag orkade inte göra klart den, för jag gjorde fyran istället:P
som jag gillade... men inte de andra XD men det är ju bra :P då kan jag spara den till någon annat uppdrag. :P
här är trejan i alla fall:
fyra
Den är inte häller riktigt färdig... men som ni kanske ser så är det pac man intperierat, min tanke var att de håller mycket på med datorer, och så, och när jag tänker datorer tänker jag pacman, typ... XD men det  tyckte att det var alldeles för ungomligt :P och det håller jag med om :P
de ville ha någon snygg och bussig layout... det passar nog mej :P jag är ju så bussig ^^
jag hade faktist trott att de ville ha mer seriöst och snyggt, som passar mer målgruppen(och som inte är riktigt min grej) så jag försökte rikta in hjärnan på det... men nej, de vill ha Cesar aktigt typ :P
visst är jag glad för det... men det är lite svårt att komma tillbaka.... KANSKE...
sen på efttermidagen gjorde jag inte alls mycket, jag vektoriserade en färgblupp som tog sjukt mycket tid, och så sov jag lite TYP (*NOT*)
imorgon blir det inte talaris, det blir e-tuna och valbar-kurs-mässa, i skolan. och innan det blir det polisen och fixa pass, för mitt går ut på måndag. och jag behöver ju passet typ snart om jag ska dra till berlin på sportlovet :)
Ne nu ska jag sova/ läsa. jag läste för övrigt ut vampyrens märke igår, och ska nog börja läsa sveket (andra boken). och jag hade bokat (paxat) pappersväggar av john ajdve lindqvist från biblan och fick den idag oxå :P så vet faktist inte riktigt vilken jag ska börja med XD
vilek
DFTBA<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0