Tapet

Hej det var ett tag sedan. :D
jag har haft sommarlov you know :D
och så har jag varit på körskolan och pluggat för körkort ^^ men det har inte gått så bra som jag hoppas... menmen XD

Jag fick min mens nyss... KUL... helt fel vecka, när det är som varmast... men det är bätre nu än på emmaboda. XD
men jag får hålla på i mitt rum, och slipa och spakla så det blir klart någon gång XD. jag har i alla fall valt tapeter nu :D Cissi är duktig
jag ska ha den här:
tapet

hihi ^^ så CESAR väl?
jag ska ha den på en väg och på resten ska jag har färgen vildros XD altså ROSA :D

ne jag ska nog gå och lägga mig nu, så jag orkar gå upp imorgon :D
och jag orkar inte sittat och kolla på en mans rumpa i string längre XD HAHAHHAHAHAH
puss på er
DFTBA<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0