Jag Hjärta Grillkväll

Det var i alla fall fett nice i helgen ^^ det började i fredags med skolavslutningen... :D efter det gick vi och åt i "gropen" XD
Sen så va vi och softade lite på strömsholmen.. efter det gick vi hem till nilla. Hon bor i en ny renoverad etta (som hon snart ska sälja... JAG VILL HA).
Vi va typ 6 stycken hemma hos henne... lite trångt men mys. vi flumma mest runt som vanligt XD men vi 5 kom vi fram till att vi skulle ha grillafton ^^ så vi delade på oss och gick till ÖBs och hemköp och köpte nördvänigheter XD
2 engångsgrillar
lite korv med börd och bacon
och lite annant gott ^^
det var fett myss. vi satt utan för nillas lägenhet på grärset i solen (till en början) och grillade. lite senare kom även Mathilda och jenny. och sen Harry Samme och Antis.
vi spelade jag har aldrig, men istälet för att drick fick man slå sig i huvudet XD och nilla fick ganska ont i huvudet XD
borde döpa om spelet till: är du värre än Pernilla??
HEHEH XD
sen efter att nästan alla hade gått var det bara jag nilla caj och josefine kvar. vi spåde varandra med spelkort Xd fett kul men lite barnsligt ^^

det var en rikitg lyckat kväll ^^ tack alla <3
måste göras om.

orkar inte skriva om student festen nu... jag åkerkommr XD kram
DFTBA<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0