produktiv...

Helloo
jag är så glad för att idag har jag lyckats halvera min "att göra" lista. :D från 9 till 4.5
hihi
så nu finns det hopp
imorgon har vi i tomten stuga... så de flästa är lediga.. men inte jag. men det gör inget, för jag är helldre i skolan i morgon än nästa vecka XD
jag ska till dokton i morgon, med mina fötter kl 2 i k-holm... så jag måste ta 12 tåget från eskilstuna... inte fult men XD
ÅÅhh nu kan jag inte sluta hosta heller... sådan här jobbig kittlig hosta :/ BAJS

thilda
Mitt porträtt på Mathilda :D (foto A) är klart ^^

ne jag ska nog sova nu... puss på er
DFTBA<3

Kommentarer
Postat av: josefine

NAW söt-matti! haha och baka är ju verkligen så hon också! xD

2010-06-02 @ 22:35:53
URL: http://nylanderj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0