Yeah

Hej
Ja rätt låt vann :D
TYSKLAND VAR SUPER
jag gillade många låtar i år :D turkiet, tyskaland, israel, ukrina mm
jag tyckte det var gansska skönt att sverige inte var med. så behölvde man inte bli sur när sverige inte vann XD
Jag thomas och mamma satt i alla fall i husvagnen igår och kollade på eurovisition, och det var fett myss.
satt och smsade med gulli om alla låtar, och vi tyckte ganska lika faktist XD
Sen lyckades jag ju oxå att hella i mig nästan en hel flaska rosevin själv... mamma tog ett glass... sen draka jag rästen XD fint Cesar ^^

just nu ligger jag på en filt i gräsen utanför husvagnen i solen, med min lilla dator och nödar ^^ fett myss det med... jag ska nog försöka göra något skolarbete... efter att vi har gått en liten promenad XD
heheh
hejdå
DFTBA <3


Kommentarer
Postat av: Josefine

låter naijzzz!

2010-05-30 @ 22:00:13
URL: http://nylanderj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0