härliga julen är påväg

Shoo

jag hade tänkt att ladda upp ett litet videoklipp på mig och Josefine... men youtube vill inte :( och se vill inte säga varför häller >.< BAJS

 

ja det är i alla fall lördag idag :D och jag har värsta julkännslan ^^ sitter och lyssnar på jul musik och kollar ut på snön ^^ jag ska typ om en timme eller så gå till julmarknaden, och träffa gulli och ella som är där... om jag vågar... XD

 

Jag har kommitfram tilll alla jag verkligen ÄLSKAR julen ^^

 

jul

julen är min favvotid på året. :D med all god mat, värme, snön, familjen, pynten, och så klart lussebullar :D

jag ska BTW baka både lussebullar och pepparkakor har jag bästämt den här helgen. för jag har sutide dag på måndag... så då kan jag ju baka, och jobba med projektet när degen jäser och ås XD hahah

 

puss puss DFTBA<3


Kommentarer
Postat av: EELLLaaaaa

haha julen är här.. scarryyy

2010-11-27 @ 18:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0