min dag

shoo

jag har suttit i soffan hela dagen!!

kollat på tre filmer :D först blev det juno, sen torkel i knipa och sist men inte minst RENT <3

har fan inte orkat gör ett skit idag... eller jo nu har jag facktist gjort det, halft städat mitt rum... ^^

för det första mamma gjorde när hon kom hem var att skrika och gapa om att jag inte gjort ett skit!!

men HALLÅÅÅÅ jag har lov och hade en JÄVLIGT intensiv helg XD

 

just nu sitter och lyssnar på rocky horror picture show á la GLEE :D dett brrrrrrraaaaa XD

ME <3 Glee

 

och senare i kväll blir det SAW 3D i k-holm :D fett skärry men förhoppningsvis kul ^^

jag är ju redan fett paranoid så vi får väl se om jag kan sova ikväll

ne föresten jag kommer nog döööö


DFTBA<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0