tandläkardagen

helloooo

josefine och jag hade photoshooot idag :D vi va punk och våran fotograf var micke!

Dett var fett kul, men jag vet inte om jag ska lägg upp någon bild XD ni får vänta!

 

Men jag åkte hem med 12-tåget för jag var tvungen att gå till tandläkaren. tog bort tandsten >.<

och så har jag täknat avtla med tandläkaren ocå (eftersom att jag fyller 20 nästa år och måste börja betala >-<) känner mig såååååå vuxen XD

det kommer kosta 1410 för mig per år. det känns ganska bra :D för jag är typ bara i riskzon 2 (1=super bra tänder).

och jag fick en liten tandborste och tandkräm på köpet XD

hahaha

HAHAH var ba tvungen XD

någon som känner igen posen??

ne nu ska jag nog sova, har sovmorgon i morgon så jag vill sova nu, så för jag sova AS länge XD

DFTBA<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0