emotionell

BAJS!!
jävla skit!!
vill bara somna och vakna igår... eller något

Jag har alldeles för mycket känslor. För mycket tårar. Jag vet att världen inte har gått under, och att det kommer bli bättre...

MEN JAG MÅR SKIT JUST NU!!
få se om jag orkar gå till skolan... jag har ju inte kunnat plugga nåon matte...
men det känns lite fjantit att inte gå till skolan... MEN JAG ÄR EN FJANT!!!
FATTA!!
Jag får vara hur töntig fjantig och ledsen jag vill... för det är sådan jag är!!

och det gör facktist sjukt ont.

men det är ändå lite bättre nu, för jag har världens bästa vänner <3 allihopa<3 älskar er

ne nu tänker jag gråta lite till sen gå och lägga mig
puss på er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0