Min nya kärlek<3

Jag har äntligen hittat den rätta :D
Jag har hittat honom! min nya älskling!
Han är 92a och heter Ford Sierra. <3
Jag kommer vara ganska dominat i vårat förhållande... jag kommer köra med honom ganska mycket ^^
Men han gillar det! <3 Han är facktist jätte fin ^^ jag hittade honom på en sida på internet, och hans beskrivning var mycket charmande :D

och jag ska medge att det inte var kärlek vid första ögonkastet... men det var något ändå som känndes rätt <3

jag har ju försökt att hitta någon ganska länge nu... men den ena svara aldrig i telefon... och den andra hade redan hittat någon annan >.<
han är inte riktigt som alla andra... men har har sin charm ^^ och såklart lite små skavanker här och där... men vem har inte det XD

Han får nog hänga med till skolan imorogn... vill ju visa upp min ögonsten ^^ och det kanske kommer upp en bild här också ^^

 

god natt på er alla <3

DFTBA


Kommentarer
Postat av: » P H O T O L E N S

SVAR: Tack för din röst i fototävlingen! :)

Trevlig helg!

2010-10-15 @ 16:21:56
URL: http://photolens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0