Skägg

Shoo
nu var det måndag igen -.- och en my vecka...
den här veckan ska jag inte köpa någonting alls... för jag ska spara pengar till Schweiz :D
jo jag kanske ska ta och köpa nåt på ica på 10 rasten för jag är såååå jävla hungrig >.< jag vi har sen lunch idag!!

Vi har typ nyss haft klassråd, och jag överlevde XD
typ inga övriga frågor och skit!!

SKÄGG

Nu kom josefin och störde mig så jag minns inte vad jag skulle skriva XD hahah
men i allafall så ska vi försöka beställa studentkryssningen idag :D vi ska ha en b hytt fest och taco buffe och förstås bussresa. allt blir 1164 sveska kronor. per person
det är det fett värt för jag hoppas det kommer blir SJUK SKÄGG!!
:D



SKÄGG

DFTBA<3


Kommentarer
Postat av: Josefine

SKÄGG PÅ DEM.

2010-10-25 @ 16:37:14
URL: http://nylanderj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0