Darin och jag<3

Helloooo
Jag tillbringade min helg i herrfallet med min kära mamma. ^^ vi hade en mor och dotter helg.
det var fett mysigt, förutom att jag började helgen med att ha skit ont i magen och slutar den med att vara förskyld -.-

men det var mysigt i alla fall ^^ vi Åt goood mat, känndes som om vi åt hela tiden XD
och så kolla vi på tv och löste korsord.
OCH förstås satt ute i solen och drack öl XD

i lördags var vi inne i eskilstuna på tunapark för att kolla på Darin som spela och singerade skivor ^^
jag fick en kram och en bild! KOLLA ^^
DARIN AND CESAR
Me happyface!!

efter 5 år fick jag äntligen träffa honom riktigt up close!! :D jag darrade som FAN
men jag var(är) så jävla lycklig ^^ fatta att få träffa sin sötrsta idol, och tonårs-kärlek!
det var vetkligen att uppleva minerna igen. men som tur började jag inte gråta. XD om det hade varit föör några år sedan hade jag suttit och stor bölat brevid honom XD
ÅHH jag vill uppleva det igen... ALLT! min galna mani i sexan med mina väggar tapetserade med DARIN. första gången jag såg honom IRL. GUD va jag grät XD speningen innan alla konserter. och så klart stunden då jag äntligen fick KRAAAAAAAAAMA honom ^^

åhhh jag blir helt till mig XD jag var verkligen lycklig då när jag var som mest galen XD lycklig och galen fett bra kombination!!

ska nog någon gång fixa ihop ett kollage med alla mina FINA Darin bilder. <3

men just nu sitter jag med en kopp te och en vitlök XD hade ingen enchinagar hemma :( så får se om jag överlever morgondagen. :/

KRAAAAM på er DFTBA<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0