Hemma...

shoo hej
Igår vart det en riktig hemma kväll.. med IDOL, tacos och skype med EMMA <3

var typ fett trött igår, somna innan 12 på en fredag :O XD hehe ne men det behövde jag ^^ ville vara med robin men han skulle ha grabbkväll >.< men det kanske var bra. så jag fick villa och skypa med emma XD
idag blir det ocå ba vila. försöka jobba lite på mitt rum. :D kanske spela lite the sims.

sen i kväll blir det nog film kväll... med tjejorna. ^^
skulle vilja gå på krogen, men eftersom att jag ska köra till västerås då känns det bäst att vara nycketer. och ingen av gulle eller ella vill gå på hoffmeastro... typ XD men vi får se. jag är öppen för förslag XD

DFTBA<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0