MAXAT

Hellooo
det har verkligen varit en riktigt jävla maxad vecka XD
började med teori provet. SOM JAG KLARADE!!!
sen var jag sjuk på tisdagen... var hemma och körde och fokuserade.
var hemma på ondagen oxå. var fett nervös hela jävla dagen, trode fan inte att jag skulle kunna somna natten innan. XD men klockan halv 3 åkte jag till körskolan... och där var det flera stycken som just hade fått sitt körkort >.< just då trode jag absolut inte att jag skulle klara uppkörnningen... inget hopp alls.
men jag fick min uppvärmings lektion och det gick sjukt bajs... jag var inte alls vann med bilen. >.< men vid halv 4 var det uppkörning!!! och jag fick först göra en säkerhets kontroll på alla lampor. sen åka iväg mot orrhammar och vända där :D sen genom flen och till flenmo, där fick jag backa runt ett hörn. sen åka tillbaka...
"ja det hör gick ju bra, du är godkänd"
AHHHHHHHHHHHHH tack tack tack XD
sen fick jag köra tillbaka till körskolan själv XD det var fett nice!!!!! wohooo
emma och jag åkte på äventyr... kartineholm och driv thrue XD
på torsdagen tog jag bilen till skolan, och efter skolan åkte jag josefine mathilda och nilla runt i eskistuna XD fett kul.
efter dett åkte jag och ella runt i flen XD
fredagen blev lugn... jag var hemma själv och laddade ner och kollade på film ^^ fett mys. och så fick jag vara fyllechaffis åt mamma XD hon hade varit på afterwork. 
och i lördags tog jag och ella bilen till eskilstuna och shoppa. efter det åkte vi hem och tog sedsan tåget tillbaka för att gå på fest XD
Vi började med förfest hos josefine ^^ sen fest hos Robins polare Robin XD
Det var fett roligt ^^ och myssig. Mycket trevliga människor, som jag hoppas endel kommer på fredag ^^
Och idag så har jag vatir på ming med pappa, louise gabby faster farmor och farfar. Fett gott... men var lite bakis... och har mens så jag var kanske inte på världens bästa humör hela tiden... och de var fett jobbiga ibland >.<

så ja det har varit MAXAT i veckan!! körkort!! och sjuk!! och FEST! ^^
DFTBA<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0