Sick

Vilken dag jaghar haft idag, och klockan är bara 14...
Jag gick till ungdomsmottagningen imorse, innan tåget. jag har mänligen haft lite ont när jag kissat, så jag tänkte att det är väl lika bra att gå dit nu, annars får jag det aldrig gjort...
så när jag kom dit fick jag klämma några droppar i en mugg xD och så pratade vi lite... och sa att det kanske kan vara urinvägsinflamation, och att jag skulle gå till vårdcentralen och snacka med en doctor nu på direkten, eftersom att de har akutmottagning då...
så det gjorde jag, och då var klockan typ halv 10, och jag hade missat 9 tåget. men jag trode att jag skulle hinna med 10 tåget i alla fall...
men när jag kom till vårdcentralen fick jag kissa i en mugg IGEN >.< och sitta och vänta i freaking en och en halv timme. Så när jag var klar där och hade träffat doktorn (som var allmänt förvirrad BTW) och gått till apoteket så var klockan såklar över 11...
så det känndes helt onödigt att åta till skolan då... för skulle ha matte prov som börjar precis när 11 tåget kommer till eskilstuna... typ.
OCH så hade jag inte ätit något!!! och en hungrig Cesar är en farlig Cesar....
så jag gick till mammas jobba och pratade med henne en stund, sen gick jag och köpte mat
när jag kom hem så åt jag och sov i en timme... och nu känns allt mycket bättre ^^
sitter och mumsar i mig KIWI ;D
DFTBA
ps sorry för alla horrungar >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0