Torsdag

Insperationen vart är du?!?!?!??!
så var det torsdag och vi har mediaproduktion.... den lektionen då man ska vara produktiv, som är den roligaste på veckan... När man har insperation....
men den är borta >.<
Vi ska göra en grafisk profil till ett påhittat företag. Ett cafe och bokhandel.
men det är ju svårt...
och jag har ingen råtta heller...
Jag saknar min älskling <3 alltid när jag inte är med honom >.<
jag har inte sovit ensam en enda natt 2011... ^^
och det vill jag inte heller xD
men jag har fått jerry att kolla på doctor who och lära sig rubiks kub ^^ så nu är han en fulländad nörd <3 hahahah
och han har fått mig att spela mer datorspel och lyssna på korn xD
en fin liten bild jag gjorde när jag hade tråkigt ^^
älskar dig Jerry <3 PUSS
DFTBA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0