GAAAAhh

Hej, jag borde inte blogg, men jag känner att jag måste på skriva av mig lite >.<
Jag blir hemma idag med, hade dok tänkt att åka till skolan... men jag missa tåget!
Min bil inte ville starta imorse, så jag var tvungen att gå till station... och när jag kommer dit ser jag tåget åka iväg... KUL!!!
Så jag bestämde mig för att va hemma idag med, för jag mår faktist skit idag med >.< jag fick Fett ont i bröstet när jag gick, och blev helt jävla anfådd... Visst har jag inte värdens bästa kondis... men idag var det inte normalt äns för mig >.<
Ja just det, jag ska besikta min kära bil idag... vilket kommer bli skit kul!!!! FÖR DEN NEDRANS BILEN VILL JU INTE ÄNNS STARTA!!!
Men jag gick till mammas jobb och låna hennes bil så jag kan starta min blir med startkablarna!!! Den ska rullaaaaaa >.<
Och sen nu förut när jag kom hem och skulle sätta på motorvärmaren i bilen, ja då vill ju såklart inte den fungera HELLER
FUCK THIS!!!

nu ska jag fan ta och plugga >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0