brushes

Sitter i skolan och väntar på jerry (som förhoppningsvis nyss hoppat på bussen in till skövde). Har nyss haft skissteknik, vi håller på att göra bruches.... trååkigt. nej mena asså, vi ska typ göra en bild av brushenrsfasfasd gaaah brushesarna... (svenglich), hällst en naturbild.. men det är ju inte min grej... han (läraren) sa att det var ok att göra "min grej" men att det vore bättre att sälja själen till djävulen och göra nått som inte är jag...
nääää riktigt så illa är det inte xD

men det här är i alla fall min still... i alla fall xD
chisha

men jag har lyckats med det här som är lite utanför min "comfort zone"
träää
absolut inte klar..
men en början :D


hmm... mycket lila...
kanske borde fundera på en ny bloggdesign... för lila är ju fint :D
DFTBA<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0